Nawigacja
Zegar
Losowe zdjêcie
Kalendarz
Po | Wt | ¶r | Cz | Pi | So | Ni |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Brak wydarzeñ.
Logowanie
Otwarta lekcja z języka angielskiego
Odwrócona lekcja polega na zamianie kolejnoÅ›ci tych form uczenia siÄ™ – uczeÅ„ dostaje do opracowania materiaÅ‚ przed lekcjÄ…, a na zajÄ™ciach powtarza i utrwala nabyte wiadomoÅ›ci i umiejÄ™tnoÅ›ci. Moi uczniowie zostali zapoznani z przykÅ‚adowÄ… biografiÄ… a nastÄ™pnie poinformowani jakie informacje powinny siÄ™ znaleźć w biografii. Na tej podstawie zostali poproszeni o przygotowanie prezentacji multimedialnych biografii znanych naukowców bÄ…dź pisarzy. Praca zostaÅ‚a zadana z tygodniowym wyprzedzeniem, aby uczniowie mogli skonsultować swoje prace z nauczycielem w celu poprawienia bÅ‚Ä™dów. Ponadto uczniowie w ciÄ…gu dwóch dni musieli zdecydować jakie postacie bÄ™dÄ… prezentować, aby nie powtarzaÅ‚y siÄ™ podczas prezentacji. Na zajÄ™ciach poprzez prezentacje i pytania uczniowie ćwiczyli zdobytÄ… już w domu wiedzÄ™. Uczniowie bardzo dzielnie pracowali w grupach, wykonywali zadania i prezentowali na forum klasy wyniki wspóÅ‚pracy. 45 minut minęło bardzo szybko. Po zajÄ™ciach nastÄ…piÅ‚o spotkanie z DyrekcjÄ… szkoÅ‚y i omówienie prezentowanej lekcji. Wszyscy przybyli nauczyciele podkreÅ›lali potrzebÄ™ dalszych takich spotkaÅ„ i szkoleÅ„. Przedstawiam tutaj scenariusz mojej lekcji pokazowej wraz z odpowiednimi zaÅ‚Ä…cznikami.
Tekst: B.Zaręba-Majewicz