Nawigacja
Zegar
Losowe zdjêcie
Kalendarz
Po | Wt | ¶r | Cz | Pi | So | Ni |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Brak wydarzeñ.
Logowanie
Komunikat w sprawie organizacji pracy szkoły w wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Uczniowie i Rodzice
InformujÄ™, że od Å›rody – 25 marca 2020r. rozpoczynamy edukacjÄ™ na odlegÅ‚ość, z wykorzystaniem różnych możliwoÅ›ci edukacji zdalnej. Zgodnie z rozporzÄ…dzeniem MEN z dnia 20 marca 2020r. w sprawie szczególnych rozwiÄ…zaÅ„ w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oÅ›wiaty w zwiÄ…zku z zapobieganiem, przeciwdziaÅ‚aniem i zwalczaniem COVID-19, dziaÅ‚ajÄ…c zgodnie z regulacjami prawnymi od Å›rody 25.03.2020 – do 10.04.2020r z możliwoÅ›ciÄ… wydÅ‚użenia tego okresu – wdrażamy w szkole system dostosowaÅ„, który pozwoli na prowadzenie edukacji na odlegÅ‚ość.
Zalecam:
- Każdy uczeń ma obowiązek podjęcia aktywności edukacyjnej na odległość.
- Podejmowanie przez ucznia aktywność edukacyjna/ edukacja na odległość będzie oceniana.
- Brak aktywności edukacyjnej ucznia może skutkować brakiem ocen, a w efekcie brakiem klasyfikacji z przedmiotu.
- W przypadku uczniów objÄ™tych formami realizowanej w szkole pomocy psychologiczno-pedagogicznej, nauczyciele – stosownie do wczeÅ›niejszych ustaleÅ„ – bÄ™dÄ… stosować indywidualizacjÄ™ nauczania na odlegÅ‚ość.
- Nauczyciele podejmÄ… edukacjÄ™ na odlegÅ‚ość z zastosowaniem różnorodnych form i metod, zależnych także od technicznych możliwoÅ›ci ucznia (w tym także dostÄ™p do urzÄ…dzeÅ„, które pozwolÄ… na udziaÅ‚ ucznia w edukacji na odlegÅ‚ość: komputer, tablet, smartfon itp.);
- Wiedza i umiejÄ™tnoÅ›ci uczniów bÄ™dÄ… monitorowane przez nauczycieli poszczególnych przedmiotów z zastosowaniem ustalonych z uczniami lub ich rodzicami sposobów weryfikacji,
- InformacjÄ™ na temat postÄ™pów edukacyjnych ucznia, a także o uzyskanych ocenach nauczyciele przekazywać bÄ™dÄ… z wykorzystaniem e -maila,
- Nauczyciele dostÄ™pni bÄ™dÄ… dla ucznia w czasie rzeczywistym, w którym powinni odbywać siÄ™ zajÄ™cia w szkole od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku – konsultacje na odlegÅ‚ość z wykorzystaniem emaila, portalu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego Facebook, Messengera oraz innych form zdalnej komunikacji ustalonych indywidualnie pomiÄ™dzy klasÄ… a nauczycielem;
- Zaplanowano również konsultacje dla rodziców – każdy rodzic ma możliwość utrzymania zdalnego kontaktu z nauczycielami za poÅ›rednictwem e-maila, telefonicznie lub innej formy zdalnej komunikacji;
10. Do obowiÄ…zków rodziców należy monitorowanie realizacji obowiÄ…zku podjÄ™cia aktywnoÅ›ci edukacyjnej na odlegÅ‚ość przez ich dzieci oraz podjÄ™cie dziaÅ‚aÅ„ w kierunku umożliwienia dzieciom jak najdogodniejszego dostÄ™pu do Å›wiadczonej przez szkoÅ‚Ä™ edukacji na odlegÅ‚ość;
11. ObowiÄ…zkiem rodziców jest także monitorowanie czasu spÄ™dzonego przez uczniów przed komputerami i innymi urzÄ…dzeniami umożliwiajÄ…cymi edukacjÄ™ na odlegÅ‚ość.
ŹródÅ‚a i materiaÅ‚y niezbÄ™dne do realizacji zajęć, w tym materiaÅ‚y w postaci elektronicznej, z których uczniowie lub rodzice mogÄ… korzystać znajdziecie PaÅ„stwo:
- na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej udostępnionej przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania pod adresem www.epodreczniki.pl;
- materiaÅ‚ów dostÄ™pnych na stronach internetowych urzÄ™du obsÅ‚ugujÄ…cego ministra wÅ‚aÅ›ciwego do spraw oÅ›wiaty i wychowania, stronach internetowych jednostek podlegÅ‚ych temu ministrowi lub przez niego nadzorowanych, w tym na stronach internetowych Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okrÄ™gowych komisji egzaminacyjnych,
- materiaÅ‚ów prezentowanych w programach publicznej telewizji i radiofonii,
- materiaÅ‚ów wskazanych przez nauczyciela, które bÄ™dÄ… przesyÅ‚ane pocztÄ… elektronicznÄ…
Nauka na odlegÅ‚ość jest dziÅ› koniecznoÅ›ciÄ… i stanowi dla nas wszystkich duże wyzwanie. Dlatego bardzo PaÅ„stwa proszÄ™ o wyrozumiaÅ‚ość, cierpliwość oraz o wspóÅ‚pracÄ™ i wsparcie swoich dzieci w zdalnej nauce.